ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b

ناموجود

12 guard dog game machine model pb9902b

محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b
شناسه محصول: ZT1193
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b 

اسباب­ بازی ­های مربوط به شخصیت­ های کارتونی مانند ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b، جزو محبوب­ترین و مرغوب­ترین وسایل برای بازی ­های کودکانه هستند. به دلیل شناختی که کودکان امروزی از شخصیت­های کارتونی دارند، اسباب­ بازی­ های آنها را نیز بهتر می­ پسندند. این نوع از اسباب ­بازی نسبت به مابقی لوازم سرگرم کننده­تر می­ باشند و کودک احساس راحتی بیشتری با آنها دارد. از آنجایی که کارتون سگ های نگهبان یکی از انیمیشن ­های شناخته­ شده و دوست­ داشتنی برای کودکان می­ باشد، امروزه اسباب ­بازی­ های آن ها نیز بسیار معروف شده اند. شاید علت این امر به خصوصیات و مزایای این اسباب­ بازی­ ها مربوط باشد که در قسمت ­های بعد به آنها اشاره می­ شود. 

اسباب­ بازی سگ نگهبان 12 عددی مدل pb9902b یک مجموعه کامل را تشکیل می­دهد. به علاوه، کیفیت قطعات آنها بالا می ­باشد. در حالت کلی، این مجموعه تمامی شرایط لازم برای اسباب­ بازی­ های سالم را در خود دارد؛ بنابراین خرید آنها برای کودکان توصیه می­شود. 

ماشین سگ­های نگهبان

خصوصیات اسباب بازی سگ نگهبان جدید 

از مهمترین خصوصیات مربوط به ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی می­توان به جنس مرغوب آنها که از مواد پلاستیکی درجه ­یک ساخته شده است، اشاره کرد. بنابراین، بسیار محکم و بادوام هستند و از طول عمر مطلوب برخوردار می­ باشند. مسئله دیگر این است که شباهت زیادی بین این اسباب‌بازی‌ها و شخصیت انیمیشن آنها وجود دارد. چراکه از رنگ­های شاد و متنوع در ساخت هرکدام از آنها استفاده شده است. بهترین سایز برای آنها در نظر گرفته می­شود؛ از این­رو نوعی اسباب بازی بسیار خوش­ دست و راحت برای کودکان هستند. این اسباب ­بازی ­­ها در حقیقت نوعی ماشین می ­باشند که به صورت چهار­چرخ تولید شده ­اند و قابلیت حرکت دارند. هرکدام از آنها از نوع ماشین­ های ساده می­ باشند که با کشیدن آنها بر روی زمین به سمت عقب و رها کردن آنها امکان به حرکت درآوردن هرکدام وجود دارد. 

از بهترین خصوصیات ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی این است که مربوط به جنسیت خاصی نیستند و هم پسرانه و هم دخترانه هستند. نوعی هماهنگی از نظر جنس، اندازه و مدل بین هر ۱۲ قطعه وجود دارد. استانداردهای لازم در ساخت آنها رعایت شده است. به ­طوری که به عنوان نوعی اسباب­ بازی بی­ خطر هم می­‌توانید روی آنها حساب کنید. تمامی مواد به کار رفته در ساختار این اسباب­ بازی ­ها قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست می­ باشند.

با طراحی­­ های مناسبی که برای هرکدام از این اسباب ­بازی­ ها در نظر گرفته شده است، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر خصوصیات این کالا، این است که رده‌­های سنی گوناگون کودکان می ­توانند آنها را در بازی مورد استفاده قرار دهند. از همه مهمتر، تنوع بالای این مجموعه است که دیگر لوازم بازی این خصوصیت را ندارند.

مجموعه ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b در کنار هم جذابیت بالایی برای کودک فراهم می­کنند از طرفی، ساختار آنها محبوب و دوست داشتنی است. این امر باعث شده تا از کودکان خردسال تا نوجوانان آنها را دوست داشته باشند. تصویر زیر تا حدودی بیانگر موارد گفته شده در بالا می­­باشد.

مشخصات ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b

اسباب­ بازی­ های سگ نگهبان 12 عددی در قالب یک باکس عرضه می­شوند. این اسباب­ بازی­ ها بسیار سرگرم کننده و محبوب کودکان ساخته شده ­اند. به علاوه، آنها را به عنوان یک کادوی مناسب برای مواقع خاص مانند جشن تولدهای کودکان می­­توانید استفاده کنید. از این کالا به عنوان کالای دکوری هم می­توانید استفاده کنید. علی­­رغم کیفیت بالایی که این مجموعه از اسباب­ بازی دارا هستند، قیمت­های آنها بسیار منصفانه و اقتصادی تعیین می­گردد. در این سایت فروش اسباب­بازی ماشین بازی سگهای نگهبان 12 عددی مدل pb9902b به صورت اینترنتی و فوری انجام می­گیرد تا امکان خرید آسان آنها وجود داشته باشد. علاقه­مندان از هرکجای کشور برای خرید این کالا و یا کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به صورت آنلاین اقدام کنند. 

مشاهده مدل های دیگر سگ های نگهبان.

نقاط قوت

  • با کیفیت
  • دارای بسته بندی خوب مناسب هدیه دادن
  • ماشینها همه عقب کش میباشند

نقاط ضعف

  • ندارد
کیفیت ساخت خیلی خوب
طراحی و زیبایی عالی
کیفیت بسته بندی خیلی خوب
امکانات خیلی خوب
ارزش خرید در برابر قیمت خیلی خوب
مشخصات

مشخصات12 guard dog game machine model pb9902b

ابعاد

۴۱۰x۶۰x۲۷۰ میلی‌متر

وزن

۵۶۰ گرم

جنس بدنه

پلاستیک

کاربرد ماشین

ساده

سایر توضیحات

ماشینها همه عقب کش میباشند.

توضیحات بسته‌بندی

دارای بسته بندی خوب مناسب هدیه دادن

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از زوما تویز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

کیفیت ساخت

طراحی و زیبایی

کیفیت بسته بندی

امکانات

ارزش خرید در برابر قیمت

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!