اسباب بازی مدل عروسک کاکتوس سخنگو شارژِی

11

Rechargeable talking cactus doll toy

دسته: , ,
امتیاز 5 از 5 امتیاز 1 مشتری
ارسال فوریمخصوص شهر تهران
خرید محصول اسباب بازی مدل عروسک کاکتوس سخنگو شارژِی
شناسه محصول: ZT7528
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

با کاکتوس سخنگو آشنا شوید

کسانی که برنامه جوکر را دیده‌اند مطمئناً به خاطر می‌آورند که کاکتوس سخنگو برای اولین بار در آن جا بود که معروف شد. یک اسباب بازی به شکل کاکتوس که هم می‌تواند بخواند و هم حرکات موزون انجام دهد. کاکتوس سخنگو در دو نوع شارژی و باتری خور ساخته شده است.

کاکتوس سخنگو و رقاص یک اسباب بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز برای کودکان است. بازی و سرگرمی از نیاز‌های اساسی کودکان محسوب می‌شود. کودکان حین بازی با اسباب بازی‌های متفاوت می‌توانند توانایی و مهارت‌های خود را افزایش داده و بهبود ببخشند.

کاکتوس سخنگو یک اسباب بازی تعاملی محسوب می‌شود. اثر بخشی بازی‌های تعاملی در رشد مغز، بهبود عملکرد شناختی، تسهیل مهارت‌های اجتماعی و زبانی و توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف کودکان به اثبات رسیده است.

بزرگسالان هم می‌توانند از این اسباب بازی پر هیجان و سرگرم‌کننده استفاده کنند. این اسباب بازی می‌تواند باعث کاهش تنش و اضطراب در بزرگسالان شود و از دغدغه روزمره آن‌ها بکاهد.

کاکتوس رقصنده سخنگو یک اسباب بازی بسیار سرگرم‌کننده برای کودکان شماست. حتی بسیاری از بزرگسالان نیز نسبت به این کاکتوس رقصنده و سخنگو شارژی علاقه زیادی نشان می‌دهند. بنابراین، می‌توان این اسباب بازی جالب را در هر مناسبتی به دیگران هدیه داد.

قیمت کاکتوس سخنگو شارژی و کاکتوس باتری خور با یکدیگر متفاوت است. برای خرید این اسباب بازی هیجان‌انگیز، از کیفیت و جنس آن اطمینان حاصل کنید و از مراکز خرید معتبر خریداری نمایید.

خرید انواع مدل های کاکتوس سختگو

کاکتوس سخنگو دارای چه ویژگی‌هایی است و چگونه کار می‌کند ؟

اسباب بازی کاکتوس سخنگو تقریبا ۳۶ سانتی‌متر ارتفاع دارد. این اسباب بازی قادر است حرف بزند. همچنین اسباب بازی کاکتوس رقصنده می‌تواند صدای فرد را تکرار کند و حرکات موزون جالبی را از خود نشان دهد. این اسباب بازی پولیشی است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

قابلیت حرف زدن و تقلید کردن صدا در این اسباب بازی باعث ایجاد هیجان در کودک می‌شود. بدین ترتیب کودک را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. علاوه بر سرگرمی، این اسباب بازی باعث می‌شود که مهارت‌های گفتاری و شنیداری کودک نیز تقویت شوند.

بیش از ۲۰ آهنگ در کاکتوس رقصنده اصلی بارگذاری شده است. این اسباب بازی دارای چراغ‌های ال ای دی می‌باشد. این اسباب بازی با برخورداری از گزینه بلوتوث با اتصال به دستگاه شما هر آهنگی را پخش می‌کند. کاکتوس رقصنده فلش خور نیز ورژن دیگری از این اسباب بازی است که با نصب یک فلش می‌تواند آهنگ‌های مورد علاقه شما را پخش کند.

رقصنده بودن این اسباب بازی نیز برای کودکان بسیار جذاب است. این اسباب بازی می‌تواند با موسیقی برقصد و بازو‌های خود را حرکت دهد، که مطمئناً توجه کودک شما را به خود جلب می‌کند و ساعت‌ها او را سرگرم خواهد کرد. قیمت کاکتوس رقصنده با توجه به کیفیت ساخت و برخورداری از قابلیت‌هایی مانند نورپردازی، نوع باتری و تعداد موزیک‌های ذخیره شده از 100 تا ۸۰۰ هزار تومان متفاوت است.

به منظور استفاده از اسباب بازی کاکتوس سخنگو، اگر شارژی است اجازه دهید که کاملاً شارژ شود. اگر اسباب بازی شما باتری خور است، باتری‌ها را سر جای خود قرار دهید. حالا باید دکمه روشن و خاموش بر روی ON قرار داده شود تا اسباب بازی آواز خوانی و حرکات موزون را آغاز کند.

خرید کاکتوس رقصنده موزیکال

دو دکمه در بدنه گلدان دیده می‌شود. یکی از این دکمه‌ها برای پخش آهنگ‌های ذخیره شده در داخل حافظه اسباب بازی می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید آهنگ را پخش و یا قطع کنید، کافیست یک بار بر روی دکمه سمت راست فشار دهید. در صورتی که می‌خواهید به آهنگ بعدی بروید، دکمه را دو بار فشار دهید.

دکمه دیگری که بر روی بدنه گلدان وجود دارد برای ضبط صدای شما و پخش مجدد آن است. برای انجام این کار، باید انگشت خود را بر روی دکمه قرار دهید و چند ثانیه نگه دارید. بعد از شنیدن صدای بوق، می‌توانید صحبت کنید تا اسباب بازی بتواند صدای شما را ضبط کنید. سپس انگشت خود را برداشته و برای شنیدن صدای خودتان مجدداً دکمه را فشار دهید.

آیا اسباب بازی کاکتوس سخنگو برای کودکان ضرری ندارد؟

این سؤال که احتمال دارد کاکتوس سخنگو برای کودک من ضرر داشته باشد به ذهن بسیاری از والدین خطور می‌کند. همانطور که می‌دانید، بازی برای کودک زندگی است. بازی کردن می‌تواند باعث از بین بردن استرس، بهبود عملکرد مغز، تحریک مغز و تقویت خلاقیت و بهبود روابط و ارتباطات کودک گردد.

این اسباب بازی تعاملی از پارچه پولیشی ساخته شده است. جنس این پارچه سازگار با پوست بوده و برای کودک کاملاً بی‌خطر است. در صورتی که این اسباب بازی کثیف شود، با استفاده از یک پارچه مرطوب می‌توانید به راحتی آن را تمیز کنید. اسباب بازی کاکتوس رقصنده سخنگو یک اسباب بازی لذت بخش است و مطمئن باشید که لبخند را بر روی لبان کودک شما می‌نشاند. این اسباب بازی تقلیدی تعاملی برای نوزادان ۶ تا ۱۲ ماهه هدیه‌ای عالی محسوب می‌شود.

چگونه یک کاکتوس رقصنده می‌تواند برای کودکان جنبه آموزش داشته باشد؟

فرقی نمی‌کند که یک پدر یا مادر با تجربه باشید و یا به تازگی صاحب فرزند شده باشید، همه والدین همیشه به دنبال راه بهتری برای آموزش و بهبود مهارت‌های فردی و اجتماعی در کودکان خود هستند. بسیاری از والدین وقت کافی برای بازی با کودکان خود را ندارند و به همین ترتیب همواره نگران سرگرم شدن آن‌ها هستند. یک کاکتوس سخنگو می‌تواند اسباب بازی مناسبی برای کودک شما باشد.

شاید از خود بپرسید که چگونه یک کاکتوس ساده می‌تواند باعث بهبود مهارت در کودک شما شود. با ما همراه باشید تا در مورد مزایای این اسباب بازی هیجان‌انگیز توضیحاتی را ارائه دهیم.

فواید کاکتوس سخنگو برای کودک

کاکتوس سخنگو به رشد خلاقیت در کودکان کمک می‌کند. با توجه به ویژگی تقلید صدا و حرکات موزون، کودک شما هنگام بازی می‌تواند این اسباب بازی را به عنوان یک دوست، شخصیت مورد علاقه و یا هر چیز دیگری که به آن علاقه دارد در نظر بگیرد.

کاکتوس رقصنده می‌تواند باعث ایجاد و بهبود مهارت‌های اجتماعی در کودک شما شود. از آن جایی که اسباب بازی کاکتوس می‌تواند آواز بخواند و یا صدای فرد را تقلید کند، مهارت‌های گفتاری را در کودک بهبود می‌بخشد. کودک هنگام بازی با اسباب بازی کاکتوس سخنگو، آن را به عنوان یک هم صحبت در نظر می‌گیرد و همین مسأله باعث افزایش اعتماد به نفس و صحبت بیشتر در کودک خواهد شد. همچنین آهنگ‌هایی که در کاکتوس سخنگو بارگذاری شده‌اند به کودک کمک می‌کنند تا معنای کلمات و عبارات خاص را بهتر درک کند. همانطور که می‌دانید، تکرار یک نکته کلیدی حین یادگیری محسوب می‌شود.

کاکتوس سخنگو هدفی برای بهبود مهارت های حرکتی

اسباب بازی کاکتوس رقصنده سخنگو باعث بهبود و توسعه مهارت‌های حرکتی در کودک شما می‌شود. هنگامی که این کاکتوس شروع به حرکات موزون می‌کند کودک شما نیز ترغیب می‌شود که این حرکات را با او انجام دهد. در شیرخواران نیز، اسباب بازی کاکتوس می‌تواند هدفی برای گرفتن باشد. بنابراین تلاش می‌کند که خود را به سمت کاکتوس بکشاند و آن را بگیرد و بدین ترتیب در توسعه مهارت‌های حرکتی کودک سودمند خواهد بود.

کاکتوس رقصنده و سخنگو شارژی نیز می‌تواند بینایی و مهارت‌های حسی کودکان را نیز تحریک کند. این اسباب بازی پر سر و صدا باعث تقویت بینایی و مهارت‌های حسی مانند لامسه و شنوایی در کودک خواهد شد. به علاوه، اسباب بازی کاکتوس سخنگو در افزایش دامنه توجه کودک نقش مهمی ایفا می‌کند.

شما می‌توانید این محصول را با ضمانت بهترین قیمت و کیفیت همین الان از فروشگاه اینترنتی زوما تویز خریداری کنید.

نقاط قوت

  • اسباب بازی متفاوت برای کودکان
  • طراحی زیبا و ایمن برای کودکان
  • جنس نرم پارچه ای نخ بافندگی ضد حساسیت
  • رقصیدن با 20 آهنگ‌ موجود در حافظه کاکتوس
  • قابلیت رقص و پخش صدا و نور
  • دارای آهنگ های متنوع و نورپردازی می باشد .

نقاط ضعف

  • ندارد
کیفیت ساخت عالی
طراحی و زیبایی عالی
کیفیت بسته بندی عالی
امکانات عالی
ارزش خرید در برابر قیمت عالی
مشخصات

مشخصاتRechargeable talking cactus doll toy

ابعاد کالا

ارتفاع تقریبی 33 سانتی متر

جنس

پارچه ای نخ بافندگی ضد حساسیت

نوع سختی جنس

سخت

ویژگی‌های حرکتی

قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی

قابلیت‌ها

تقلید صدا
ایمن برای کودکان
20 آهنگ‌ موجود در حافظه کاکتوس
پخش صدا و نور

اقلام همراه

کابل شارژ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از زوما تویز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

کیفیت ساخت

طراحی و زیبایی

کیفیت بسته بندی

امکانات

ارزش خرید در برابر قیمت

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
Original price was: تومان ۲۸۰,۰۰۰.Current price is: تومان ۲۵۰,۰۰۰.