ماشین آفرود کنترلی مدل Climbing King کد 89-955

15

Control off-road vehicle Climbing King code 89-955

ارسال فوریمخصوص شهر تهران
خرید محصول ماشین آفرود کنترلی مدل Climbing King کد 89-955
شناسه محصول: ZT5596
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

معرفی ماشین آفرود کنترلی مدل Climbing King کد 89-955

یکی از اسباب بازی‌هایی که توجه پسر بچه‌ها را به خود جلب کرده و آن‌ها را غرق در لذت بازی می‌سازد، ماشین اسباب بازی است. اگر این ماشین کنترلی باشد که چه بهتر، ساعت‌ها می‌تواند بچه ها را به خود مشغول کند؛ بدون اینکه ذره‌ای احساس خستگی کنند. اما یکی از ماشین‌های بازی که مورد علاقه بسیاری از پسربچه‌هاست و با روحیات و علایق آن‌ها سازگاری کامل دارد؛ ماشین آفرود کنترلی مدل Climbing King کد 89-955 است. این ماشین اسباب بازی، کودکان را در دنیای کودکانه‌شان بیشتر فرو برده و ضمن سرگرم نمودن آن‌ها، قوه یادگیری را بهبود می‌بخشد. آن‌ها یاد می‌گیرند که چطور کنترل ماشین را به دست گرفته و آن را به هر سو هدایت کنند. این ماشین، تصویری نمادین از یک خودروی آفرود است که لذت آفرود سواری را در ذهن مجسم می‌سازد. قالب‌گیری به روش دایکست از روش‌های مرسوم برای تولید این ماشین است و منجر به خلق بهترین ماشین اسباب بازی شده است.

سبک و مستحکم

ماشین آفرود کنترلی مدل Climbing King کد 89-955 از لحاظ وزنی کاملا سبک بوده و به همین جهت بچه‌ها می‌توانند به راحتی با آن بازی کنند؛ بدون اینکه فشاری را متحمل گردند. اگر چه این ماشین کنترلی وزن کمی دارد؛ اما در همان حال دارای استحکام زیادی است. بنابراین به این زودی خراب نشده و تا مدت‌ها به عنوان یک اسباب بازی سودمند و سرگرم کننده در اختیار بچه‌ها خواهد بود. لاستیک‌های بزرگ به اضافه 4 فنر، از متعلقات اصلی این ماشین کنترلی به شمار می‌آیند که به حرکت روان آن روی تمام سطوح از جمله فرش، سرامیک، پارکت و … کمک خواهند کرد. چه بسا که این ماشین می‌تواند روی سطوح دیگر مثل سطوح شنی و ماسه‌ای به آسانی حرکت کند. اگر بدانید که این ماشین، قابلیت حرکت روی صخره های کم‌شیب را هم دارد؛ قطعا بیشتر به آن علاقمند خواهید شد.

قابلیت حرکت به هر سو

این ماشین باتری‌خور قابلیت حرکت به هر سمت و سو را داشته و از این جهت انعطاف‌ پذیر است. این ماشین نه تنها به سمت جلو و عقب حرکت می‌کند؛ بلکه امکان حرکت به سمت راست و چپ را هم دارد. تمام این قابلیت‌ها باعث شده تا حس واقعی آفرود سواری در کودکان زنده شود.این ماشین کنترلی علاوه بر باتری شارژ شونده از عناصر دیگر نیز برخوردار می‌باشد. عناصری مانند کابل شارژ که به شارژ کردن آن کمک نموده و ریموت کنترل که می‌توان توسط آن کنترل ماشین را کاملا به دست گرفت. ماشین فوق با تمام قدرت روی همه سطوح حرکت کرده و هیجان زیادی را برای بچه‌ها به ارمغان می‌آورد.

مقاوم به ضربه

همچنین این ماشین قدرتمند از بدنه پلاستیکی برخوردار بوده و به همین دلیل نسبت به ضربه مقاوم خواهد بود. پلاستیک به کار رفته در آن از نوع پلاستیک درجه یک بوده و باعث دوام و پایداری این محصول شده است. ریموت کنترل موجود در آن نیز بی‌سیم است و به همین دلیل آزادی عمل بیشتری در اختیار بچه‌ها خواهد بود تا بتوانند به راحتی با ماشین مورد علاقه‌شان بازی کنند.

مزایای بازی با ماشین کنترلی توسط بچه‌ها

ماشین آفرود کنترلی مدل Climbing King کد 89-955 نه تنها بازی لذت‌بخشی را برای بچه‌ها به ارمغان می‌آورد؛ بلکه با برخورداری از مزیت‌های بسیار، بار دیگر نشان داده که انتخابی درست و مناسب برای آن‌هاست. در ادامه به مزیت‌های این ماشین کنترلی و تاثیرات آن روی بچه‌ها خواهیم پرداخت. ماشین کنترلی باعث می‌شود تا بچه‌ها راحت‌تر با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنند. این ماشین نه تنها ابزاری برای سرگرمی محسوب می‌شود؛ بلکه آن‌ها را در مراحل سریع‌تر و بهتری از رشد قرار می‌دهد.

کودک تصور می‌کند تمام حرکات ماشین با قدرت و توانایی او اتفاق افتاده و به همین دلیل در وجود خود احساس غرور و اعتماد‌به‌نفس کرده و خود را فردی توانمند تصور خواهد کرد. مهم‌تر از همه اینکه این ماشین کمک می‌کند تا بچه ها از تمام اعضای بدنشان از جمله دست، پا، چشم‌ها به درستی استفاده کرده و کنترل آن‌ها را به دست بگیرند. این حرکات شاید ساده به نظر برسند؛ اما باعث ایجاد هماهنگی‌هایی در مغز شده و رشد مغزی را در کودکان در پی خواهند داشت.

کیفیت ساخت خیلی خوب
طراحی و زیبایی خیلی خوب
کیفیت بسته بندی خیلی خوب
امکانات عالی
ارزش خرید در برابر قیمت خیلی خوب
مشخصات

مشخصاتControl off-road vehicle Climbing King code 89-955

برند

متفرقه

گروه سنی

4 سال به بالا

مناسب برای

دخترانه و پسرانه

ابعاد

۲۱۰x۱۴۰x۱۰۰ میلی‌متر

وزن

۲۶۰ گرم

جنس بدنه

پلاستیک

مدل ماشین

آفرود

منبع انرژی

باتری

ریموت کنترل

بی‌سیم

توضیحات ریموت

قابلیت کنترل به راست ، چپ ، عقب و جلو

تعداد چرخ

چهار

شبیه‌سازی

براساس نمونه واقعی

کاربرد ماشین

کنترلی

بسته‌بندی

دارد

سایر توضیحات

کیفیت ساخت بالا قالب گیری به روش دایکست

اقلام همراه

ریموت کنترل باتری قابل شارژ کابل شارژ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از زوما تویز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

کیفیت ساخت

طراحی و زیبایی

کیفیت بسته بندی

امکانات

ارزش خرید در برابر قیمت

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
Original price was: تومان ۶۸۰,۰۰۰.Current price is: تومان ۵۷۸,۰۰۰.