ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz

11

Mercedes GLS 63 car replica

دسته: , ,
امتیاز 5 از 5 امتیاز 1 مشتری
ارسال فوریمخصوص شهر تهران
خرید محصول ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz
شناسه محصول: ZT6682
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz

در بین انواع ماشین‌های بازی می‌توان به یکی از خاص‌ترین آنها (ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz) بنز اشاره نمود. این ماشین منحصر به فرد می‌تواند فضای کلکسیون شما را به یک فضای خیره کننده مبدل کند. این محصول منحصر به فرد علاوه بر ایجاد ساعات دلنشین برای کودکان، نوجوانان و حتی جوانان، می‌تواند بسیاری از کلکسیونرها را نیز شگفت زده کند. شباهت بسیار زیاد این ماکت به نمونه واقعی موجب شده است که در بسیاری از کلکسیون‌های منحصر به فرد انواع ماشین آلات، شاهد حضور خیره کننده‌ی آن باشیم.

 خصوصیات منحصر به فرد ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz:

یکی از خصوصیات بارز در ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz، استفاده از  متریال منحصر به فرد در آن است. در طراحی و ساخت این محصول از متریال فلزی بهره برداری شده است. این متریال علاوه بر افزایش عمر و ماندگاری محصول، جذابیت و درخشندگی آن را نیز افزایش داده است. متریال فلزی به کار برده شده در این ماکت، شباهت آن به نمونه واقعی را نیز افزایش داده است. از این رو سبب شده که محبوبیت آن بیش از پیش گردد.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد در این ماکت، می‌توان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره کرد. ابعاد این محصول برابر با 100*100*200 میلی متر است که سهولت در استفاده و بهره برداری از آن در کلکسیون‌های مختلف را به همراه دارد. همچنین وزن مطلوب و ایده آل این محصول نیز افزایش موارد استفاده و بازی‌های گسترده از آن را نیز به ارمغان آورده است.

 ترکیب رنگ فوق العاده نیز از خصوصیات بارز در این ماشین اسباب بازی به شمار می‌رود. در این ماشین می‌توان شاهد ترکیب رنگ خیره کننده و منحصر به فردی بود که موجب افزایش زیبایی و جذابیت آن شده است.

 در کنار موارد ذکر شده توجه به جزئیات در ساختار این ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz موجب شده است که زیبایی آن را دو چندان گردد. در طراحی و ساخت این ماکت می‌توان شاهد تعبیه بسیاری از جزئیات خاص بود که کاملا بر اساس نمونه واقعی تولید شده‌اند.

 عملکرد ماشین:

یکی از مواردی که اغلب در هنگام بهره برداری از ماکت ماشین بنز مدل gls 63 benz مورد توجه قرار می‌گیرد، توجه به عملکرد خاص آن است. این ماشین به نحوی طراحی و ساخته شده است که با کشیدن آن به سمت عقب می‌توان شاهد حرکت شگفت انگیز آن به سمت جلو بود. همچنین با بهره برداری از انرژی باتری شاهد روشن شدن چراغ‌های جلو و عقب در این ماشین نیز خواهیم بود. در کنار موارد ذکر شده، موزیکال بودن این ماشین نیز موجب محبوبیت دو چندان آن شده است. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خارق العاده و بی نظیر هستید، انتخاب این ماشین بسی هوشمندانه می‌باشد.

کیفیت و کارایی عالی
قیمت و ارزش خرید عالی
توجه به جزئیات عالی
مشخصات

مشخصاتMercedes GLS 63 car replica

ابعاد

۲۰۰x۱۰۰x۱۰۰ میلی‌متر

وزن

۵۰۰ گرم

جنس بدنه

فلز

مدل ماشین

سواری

منبع انرژی

باتری

تعداد چرخ

چهار

مقیاس ساخت

۱:۲۴

شبیه‌سازی

براساس نمونه واقعی

کاربرد ماشین

ساده
ماکت

سایر توضیحات

۴ درب باز شو موزیکال روشن شدن چراغ های عقب و جلو دارای سیستم عقبکش رعایت جزئیات با دقت بالا

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از زوما تویز خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

کیفیت و کارایی

قیمت و ارزش خرید

توجه به جزئیات

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

  • سلام ببخشید میخوام یک مرسدس بنز شاسی بلند جی ال اس ۶۰۰ سبز تیره سفارش بدم
    • پاسخ:
      سلام وقت بخیر گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید
      آیا این پاسخ برایتان مفید بود؟
قیمت محصول:
Original price was: تومان ۹۵۰,۰۰۰.Current price is: تومان ۸۴۹,۰۰۰.